tisdag 25 oktober 2011

PÅ KOLLO.........

Nu har mina valpar "debuterat" på hundpensionat. En verklighet som många hundar får prova på under sin livstid. Jag har förmånen att kunna inackordera mina hundar på ett mycket bra hundpang i närheten av Arlanda sedan flera år och mina hundar har alltid trivts där. Nu har mina småflickor fått prova på pensionatslivet under ett par helger då jag har haft annat för mig.....första intrycket var - "sådär" - jag blev nerpinkad längs byxbenet när de upptäckte alla "konstiga" djur, dvs hundar av olika format och färger....men efter en stund släppte  den första nervositeten och de kunde koppla av....
Jag är helt övertygad om att de lärde sig mycket under de korta vistelserna på pensionatet....bilderna visar med all önskvärd tydlighet att de trivdes...

Sedan bilderna togs har den ena valpen flyttat till sitt nya hem...





Tack Felicia Lemmeke för härliga bilder......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar här.