söndag 5 december 2010

ONÖDIGT VETANDE.........eller??

För många är det  tydligen jätteviktigt att på Facebook verkligen "vika ut sig"  i all sin glans och  t ex berätta för alla andra om vad man skall äta, när man skall äta och med vem man skall äta och kanske också var man skall äta. Vill vi veta det?? Och varför i så fall?? Who cares???
Varför inte istället börja från andra  ändan...... sorry, änden menar jag?
Kanske enligt följande:

Idag har jag bajsat tre gånger -  morron, middag och kväll....allt var OK, även färgen..
Lyckades klara av det helt utan styrkekraaaaaamar.......Härligt att bajsa...Piece & Love....

Undrar om någon "hakar på"....

7 kommentarer:

  1. Härligt med lite vettiga kommentarer:)

    SvaraRadera
  2. Ha ha - underbart! Jag tillhör dem som retar mig på allt dravel på fb som t ex "sitter med en kopp kaffe" - so what, det skiter jag i! (nu blev det dessutom en koppling till blogginlägget..)

    SvaraRadera
  3. Håller med,denna typ av inlägg kan vi helt enkelt skita i!

    SvaraRadera
  4. Är man inte intresserad så är det väl bara att låta bli att läsa? Varför måste du alltid vara så grov i munnen Myrman?

    SvaraRadera
  5. "Grov i munnen"??? Är det prydheten själv som talar...?
    Du skulle bara se de "grovheter" jag sorterar bort från kommentarerna...då är "bajs" bara en västanfläkt i jämförelse....

    SvaraRadera
  6. Vuxna karl?! Kiss och bajsåldern trodde jag inträffade betydligt mycket tidigare i livet.

    SvaraRadera
  7. Ha ha ha
    Du är ganska rolig Jens, jag håller med. Men det finns faktiskt då som skriver att dom haft avföring och hur mycket =)

    SvaraRadera

Lämna din kommentar här.